vineri, 8 martie 2013

Soacra si internetul



Soacra si internetul. Sau: nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

O intamplare superba, traita pe pielea mea. Sa incepem cu o scurta descriere a contextului: soacra mea nu are competente informatice dar dorea sa "se dea pe net" :)


Sotul meu, un bun IT-st, i-a aratat cate ceva pe la computer dar nu are rabdare si nici timpul necesar pentru a o medita pe maica-sa. Prin urmare, ghiciti catre cine vin solicitarile de ajutor.
Toate bune si frumoase, incep sa imi instruiesc soacra-cea-moderna in ale internetului. Messenger, Skype, Facebook, mail si google - toate instrumentele de comunicare sunt instalate si explicate.

Faza dura vine fix la jumatate de ora dupa ce terminam cu instruirea: soacra-mea si-a sunat toate prietenele din lista si le-a comunicat ce rau a ajuns fi-sau, ce poama sunt si cate are ea de patimit cu mine. Fara jena, i-a cerut uneia din prietenele sale aflate in strainatate sa ii gaseasca de lucru baietului, si, daca se poate, sa il insoare pe acolo.

PS: prietenele pe care nu le-a gasit online au primit mailuri in care se plangea si le cerea acelasi lucru.

Recomandare:
In cazurile astea, cel mai bun lucru de facut este sa ignori mizeriile. Cu scandalul nu vei reusi mare lucru: sa ii reprosezi ce a facut va duce spre discutii interminabile cu sotul. Prinde un moment oportun si amuza-te de actiunile soacrei. Sotul tau va sti ce vraji face maica-sa si va vedea ca nu te cobori la nivelul de mahalagism de care aceasta da dovada. Ar fi bine sa il rogi sa te lase sa gestionezi singura problema: e vorba de relatia ta cu mama lui. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu