joi, 12 septembrie 2013

Pozitia nurorii


Un barbat planuia sa se insoare cu o femeie pe care o iubea mult. Veni si timpul sa-si duca doamna la el acasa, pentru a o cunoaste pe soacra-sa. Nici nu intra bine in casa viitoarea sotie, ca soacra incepu sa se rasteasca la tanara femeie:
- Auzi, femeie, cand o sa imi leg eu naframa pe partea stanga, atunci sunt calma, poti sa vorbesti cu mine, sa discuti. Cand mi-oi lega naframa pe partea dreapta, atuncea sunt nervoasa, n-o sa poti vorbi orice cu mine, dar cand o sa ma vezi cu naframa legata la spate, apai ii foc si para, sa pleci departe, sa nu te vad in fata ochiilor mei ca nu stiu daca mai pleci zdravana.

Femeia o privi lung, si rosti:
- Ia fii atenta aici, mama-soacra: cand ma vei vedea tu pe mine cu cafeaua in fata, cu fusta scurta si cu tigara intre degete, atunci sa stii tu ca ma doare-n cot de cum iti vei lega tu naframa. 

Nota: Povestea de mai sus circula in diverse variante in spatiul virtual. Eu am preluat ideile si le-am pus intr-o poveste scurta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu